zondag 26 april 2009

Vilette...

Peril, loneliness, an uncertain future, are not oppressive evils, so long as the frame is healthy and the faculties are employed; so long, especially, as Liberty lends us her wings, and Hope guides us by her star. -Emily Bronte (Vilette)




Ze zeggen dat we niet alleen zijn. Dat er zoveel om ons heen is...dat er zoveel om mij geven. Sommigen van hun kan ik niet meer zien...want ze zijn aan de andere kant. Maar die liefde waait hier rond en zal dat altijd doen en door die wind moet ik me mee laten nemen......die vlucht door de lucht die HOOP heet.....die vertrouwen betekent....die vrede geeft.....die liefde is.....liefde die geneest. Me overgeven aan die wervelwind waar ik niet weet waar het mij heen brengt valt me zo zwaar...maar ik wil weer vliegen! :-)
Photo's: Ellen Rogers

Geen opmerkingen: