dinsdag 5 mei 2009

BLIJ!!!

Wat maakt mij blij? Wat maakt JOU blij? De bedoeling is dat ik verschillende mensen zal vragen om hun lijstje van 10 dingen waar zij blij van worden naar mij te mailen zo dat ik het hier kan plaatsen en iedereen er van kan me genieten!

Ik zal eerst gaan:

1. Chocolade milkshakes
2. Blaren-pleisters (bijvoorbeeld als iemand die heeeeeel toevallig in zijn tas heeft zitten als je er een nodig hebt...pleister erop en DAG GERED)
3. Heel hard fietsen in de regen wanneer iedereen zich naar binnen haast en het dus lekker rustig is buiten
4. onverwachte cadeautjes
5. Calvin & Hobbes
6. Rainer Maria Rilke
7. Heeeeel hard lachen met vrienden of familie
8. aan de grappige dingen denken die mijn vader altijd deed!
9. De zon, een boek,aardbeien, Ipod en een meer
10. de kleur ROZE...in alles! Vooral op mijn wangen als ik verliefd ben.....en je kan verliefd op van alles zijn.....dat gevoel wordt ik waarschijnlijk nog het meest blij van:-)

1 opmerking:

Eef zei

Wat een supergoed idee!

Ennum, je profielplaatje zelf gemaakt he? Mooi joh! You're an artist!